ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek – ÁSZF

Ázsia Gastro Élelmiszer Kft.

Hatályos: 2025. július 1.

 

  1. Bevezetés

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban „ÁSZF”) tartalmazzák az Ázsia Gastro Élelmiszer Kft. (székhely: 1214 Budapest, Orion utca 14., cégjegyzékszám: 01 09 277729 (Fővárosi Törvényszék Cégbírósága), adószám: 14854974-2-43), a továbbiakban „Eladó” és Partnerei (a továbbiakban „Vevő”) közötti szerződéses jogviszony általános feltételeit.

A Szolgáltató elsődleges tevékenysége: élelmiszer nagykereskedelem.
Az ÁSZF minden ajánlatra, rendelésre, szerződésre és szállításra vonatkozik, kivéve, ha a Felek ettől írásban kifejezetten eltérnek.

 

  1. A szerződés tárgya

Eladó élelmiszertermékek, továbbá egyedi, speciális igényeket is kielégítő vendéglátóipari termékek értékesítését végzi viszonteladók, üzletek, vendéglátó egységek részére elő előre leadott megrendelés és az aktuális termékkör alapján. Eladó fenntartja a jogot a termékkör módosítására.

 

  1. Megrendelés menete

A megrendeléshez a következő adatok megadása szükséges:

  1. A megrendelés történhet e-mailen vagy telefonon keresztül. Telefonos megrendelés reggel 8.00 óra és délután 15.00 óra között lehetséges a következő telefonszámon: 06-1- 960 6161.
  2. A Szolgáltató fenntartja a jogot a megrendelés elutasítására.

 

  1. Árak és fizetési feltételek
  2. Átutalásos fizetési mód esetén a fizetési határidő: 8 nap, 15 nap, 30 nap a számla kiállításától számítva.
  3. A tulajdonjog fenntartott a teljes vételár kifizetéséig.

 

 

  1. Szállítás

Kiszállításhoz minimum megrendelési összeg és fuvardíj tartozik. Kiszállítással kapcsolatos részletes információk a www.azsiagastro.hu weboldalon találhatók.

 

  1. Szállítási határidő a megrendelés visszaigazolását követő munkanap vagy a Vevő által meghatározott nap (hétfőtől péntekig 9.00-16.00 között).
  2. Amennyiben a leadott rendelés további pontosítást, egyeztetést igényel, a szállítási határidő ennek függvényében változhat.
  3. A Vevő köteles az átvételkor az árut tételesen ellenőrizni (mennyiség, csomagolás, szemmel látható hibák). Az áru tételes ellenőrzését és átvételét a számlán vagy szállítólevélen le kell igazolnia.
  4. Mennyiségi reklamációt kizárólag az átvételt követő 24 órán belül fogadunk el jegyzőkönyv kíséretében és a jegyzőkönyvben szereplő tételek vonatkozásában.

Minőségi hiba esetén a reklamációt a jogszabály szerint ésszerű időn belül (1-3 nap) jelezni kell az Eladó felé, de legkésőbb a szavatossági határidő lejártáig.

A szavatossági igény csak abban az esetben érvényesíthető, ha a Vevő igazolja, hogy a hiba a teljesítés időpontjában már fennállt.

Reklamációt csak és kizárólag írásban (e-mail) fogadunk el.

A reklamációt a cégnév és a cég telephelyének, a bizonylat sorszámának, a pontos termék megnevezésével kell benyújtani részünkre.

A reklamációhoz csatolni kell:   – számlát/szállítólevelet

-fényképes dokumentációt

 

Kizáró tényezők minőségi reklamáció esetén:

  • ha a Vevő nem megfelelően tárolta az árut,
  • ha nem bizonyítható, hogy a hiba már az átvételkor fennállt
  1. Minőségi és mennyiségi kifogások

 

  1. Minőségi kifogás esetén a Vevő köteles az árut elkülöníteni, és a Szolgáltatót haladéktalanul értesíteni. Eladó az értesítést követően rendelkezik a kifogásolt áruról (elszállítás, bevizsgálás).
  2. A kifogásokat fényképes dokumentációval szükséges alátámasztani és a Vevőnek hűtési naplóval bizonyítania kell az áru megfelelő tárolását.
  3. Jogos panasz esetén az Eladó kicseréli az árut vagy jóváírást biztosít.
  4. Felelősség

Eladó nem vállal felelősséget a Vevő oldaláról történő helytelen szállításból, tárolásból vagy felhasználásból eredő károkért. Ezek betartásának dokumentálása Eladó részéről reklamáció esetén bármikor bekérhető.

 

  1. Vis maior

Vis maior esemény (pl. háború, sztrájk, járvány, természeti katasztrófa) esetén az Eladó mentesül a szerződés teljesítésének kötelezettsége alól annak fennállása alatt.

 

  1. Adatkezelés

Az Eladó a Vevő által megadott adatokat a vonatkozó adatvédelmi jogszabályok szerint kezeli.

 

  1. Egyéb rendelkezések
  2. A jelen ÁSZF-re a magyar jog az irányadó.
  3. A Felek a vitás kérdéseket elsősorban békés úton próbálják rendezni.
  4. Jogvita esetén a területileg illetékes kamara békéltető testülethez fordulhatnak a felek a jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezésére. Amennyiben ez az eljárás nem vezet eredményre, a jogvita rendezésére az Eladó székhelye szerinti bíróság illetékes.
  5. Eladó fenntartja a jogot az ÁSZF egyoldalú módosítására. A módosítás a közzétételt követően lép hatályba.

 

Elérhetőség:

Ázsia Gastro Élelmiszer Kft.

1214 Budapest, Orion utca 14.
Telefon: +36 1 950 6161
Weboldal:  www.azsiagastro.hu

 

Az Eladó által meghatározott ÁSZF célja:
• részletesen szabályozza a szolgáltatás és annak igénybevételével kapcsolatos feltételeket;
• a Szolgáltató és a Megrendelő szerződéses jogait és kötelezettségeit;

Az ÁSZF nyelve:
A szerződés nyelve: magyar

Az ÁSZF tárgyi, területi és időbeli hatálya
a) Tárgyi hatály
Az ÁSZF kiterjed:
• minden olyan „kereskedelmi szolgáltatásra”, amelyet az Eladó nyújt a Megrendelők részére; továbbá
• ehhez kapcsolódóan az Eladó és Megrendelő jogaira, kötelezettségeire.
b) Területi hatály
Az ÁSZF Magyarország területén érvényes azzal, hogy a Felhasználók Magyarországon kívülről is igénybe vehetik a Szolgáltatást.

  1. c) Időbeli hatály
    Az ÁSZF és annak minden módosítása a Vevő által történő nyilvánosságra hozatalától, annak „közzétételétől” hatályos, és annak Vevő általi visszavonásáig, avagy az ÁSZF következő módosításáig érvényes. Az ÁSZF mindaddig hatályban marad, amíg a Vevő a szolgáltatást biztosítja.

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az Ázsia Gastro Élelmiszer Kft. (továbbiakban: Eladó) (székhely: 1214 Budapest, Orion utca 14.).; e-mail cím: info@azsiagastro.hu; cégjegyzékszám: 01 09 277729; nyilvántartó bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága; adószám: 14854974-2-43) által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Megrendelő (a továbbiakban: Vevő) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.

 

Az ÁSZF elfogadása a Vevő részéről

Az ÁSZF Vevő által történő elfogadása a szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A feltételek elfogadásának minősül, ha a Vevő a szolgáltatást igénybe veszi, azaz regisztráltatja magát, és az ÁSZF megismeréséről, elfogadásáról nyilatkozik.

A szerződés létrejötte:
A szerződés az Eladónál történő regisztrációval, a jelen szerződési feltételek és az adatvédel- mi nyilatkozat elfogadásával jön létre.

8.3. Megrendelés, vásárlás:

Az Eladó csak regisztrált felhasználóktól tud megrendelést elfogadni. A regisztráció során Eladó a Cégnyilvántartásban megadott adatokat ellenőrzi. Minden további adatot úgy kell megadni, hogy alkalmasak legyenek a teljesítésre.

A Vevő a szerződés elfogadásával tudomásul veszi, hogy a megrendelés fizetési kötelezettség- gel jár.

Fizetési módok:

Elsődlegesen készpénzes és bankkártyás illetve előre utalásos fizetési módok áll a Vevő rendelkezésére. Átutalásos fizetési mód csak előzetes minősítés után engedélyezhető.

Megrendelés módosítása, törlése:
A Vevő a rendelés teljesítésének megkezdéséig lehetőséget biztosít a Vevőnek, hogy rendelését módosítsa vagy törölje. Ebben az esetben Vevőnek azonnal jeleznie kell írásban Eladó felé a módosítási igényét. A Vevő elállhat a vásárlástól a megrendelés leadása után, de a megrendelt termékek kézbesítése előtt. A megrendelés kézbesítésénél is elállhat a Vevő a vásárlástól úgy, hogy nem veszi át a megrendelést a futártól, a bontatlan csomagot pedig visszaküldi az Eladónak. Ez esetben a fuvardíj az Eladót terheli. Az aktuális fuvardíjról Vevő a www.azsiagastro.hu weboldalon tájékozódhat.

Elállásra abban az esetben nincs lehetőség, ha az árut kizárólag a Vevő részére rendeltük be.

Megrendelés teljesítése, szállítási módok:
Kiszállítás az Eladó saját hűtős és fagyasztós teherautóival történik.

Panaszkezelés:
Reklamáció esetén a 45/2014 (II.26.) Kormányrendeletben részletesen rögzített feltételek szerint járunk el.

Minden beérkezett véleményre reagálunk és minden általunk, illetve szállítóink által elkövetett hiba esetén a legnagyobb rugalmassággal – vásárlóink érdekeit szem előtt tartva – járunk el ügyfélszolgálatunkon keresztül.

Amennyiben a már kézbesített megrendelést a Vevő kifogásolja, a rendeles@azsiagastro.hu címre küldött e-mailjében köteles azt jelezni Eladó felé, a megrendelés kézbesítésétől számított 24 órán belül. Társaságunk vásárlói panasz esetén a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény rendelkezései alapján jár el. A reklamációt a bejelentést követő 5 munkanapon belül kivizsgálja és korrigálja a megrendelést, és kézbesíti a Vevőnek a javított megrendelést. Ez esetben az ismételt szállítási díj az Eladót terheli.

Letőlthető ÁSZF